NPO-fonds zoekt Bureaumedewerker
Annelie Loos




Lokatie
Hilversum

Voor het NPO-fonds in Hilversum zijn wij op zoek naar een bureaumedewerker voor 24 uur in de week. Je maakt onderdeel uit van een klein team dat drie jaar geleden is gestart. Je werkzaamheden bestaan uit de ondersteuning van het algemene proces van het fonds. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het digitaal ordenen en archiveren van een grote hoeveelheid documentatie, ook controleer je of alle documentatie compleet is en vraag je zo nodig aanvullende informatie op bij externe partijen. Je bent telefonisch aanspreekpunt van het fonds en je beheert het e-mailverkeer. Je regelt praktische zaken voor vergaderingen en voor externe adviseurs en freelancers. Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor het beheer van de website en de externe communicatie en help je waar nodig bij de evenementen die het fonds organiseert.

Periode
-

Functie eisen / profiel
Wij zijn voor deze functie op zoek naar een professional met een afgeronde HBO opleiding. Je komt te werken in een klein enthousiast team, dat onderdeel uitmaakt van een grote organisatie, waarbij grote zelfstandigheid gevraagd wordt. Je vindt snel je weg in complexe omgevingen. Daarnaast ben je ondernemend, servicegericht, zeer secuur, assertief, je neemt graag initiatief, je bent proactief en je hebt aantoonbare ervaring met o.a. Excel, databases en CMS systemen. Je verdiept je graag in nieuwe digitale mogelijkheden ten behoeve van een goede administratie. We hebben een voorkeur voor iemand met affiniteit met de cultuur- en mediasector.

Wat bieden wij?
Het betreft in eerste instantie een freelance opdracht voor een jaar, met ingang van december/januari (in overleg).

Reageren / meer informatie
Je moet inloggen om te reageren






meld NIET OK stuur naar een vriend stuur een reactie


Bericht geplaatst door: Annelie Loos
login om te reageren op dit bericht
Op: 08-10-2019 / 164 x bekeken
Categorie: Marktconforme betaling/vergoeding
Verloopt op: 31-10-2019
bekijk profiel